Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17, 2010

no title no topic..Nothing~

Aku akan terus meludah,
Aku akan terus berpindah,
Aku akan terus menulis,
Aku akan terus menepis,
Aku akan terus di pentas,
Aku akan terus mencantas,
Aku akan terus mencoba,
Aku akan terus berkarya.

Kau akan meraung,
Kau akan tersinggung,
kau akan termenung,
Kau akan melopong.
Kau akan meradang,
Kau akan ditentang,
Kau akan mengerang,
Kau akan menangis malam dan siang,
Kau akan kecundang.

Kau jangan risau.
Hati ini bersarangkan kebencian.
Hari ini aku nekad...

p/s: sy terjumpe puisi ni di salah 1 blog para2 artis..tetibe sy sgt suke puisi neh..realiti dunia..
puisi neh mnunjukkn btape nekad nye seseorg itu..ini la yg akn tjd bile dh byk kali dtindas..last2 skali bile dh abes ksabaran..maka tjdi la kebencian yg mbuak2..dan bile dh nekad..x dek ape yg blh mengubahnyee..

0 | comments |: