Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 28, 2012

Pelik.Heran

Seyesly saya sangat la heran dgn perbuatan manusia zaman skang. hmm. Insyaallah saya akan cuba utk tidak tgolong dalam kategori yang cmtu. Zaman bcinta, dh slalu bdua. & then bile dah kawin, dah dapat anak, ada jugak manusia yg cm x leh terima kenyataan yg die dh btiga. atau berempat. atau lebih. kenapa ada yang still teringin nak dating bdua. sanggup tgl anak. amik cuti semata2 nk dating bdua. saya mmg x sampai hati nak buat camtu. saya akan tgl anak saya JIKA hari hujan, & saya perlu selesaikan sesuatu yg penting. cth nye : utk beli umah, nak g sign offer letter ngn pihak bank, tetibe hujan lebat. Penting kan? Cuaca tak seswai nk bwk anak kan? ha, yang penting2 cmtu je saya tak rase berat hati utk tinggalkan anak saya. Serius x pernah terpk nak g bcuti bdua jer. atau pon g shopping + tgk wayang bdua. Hmm.. sebab tu la last movie saya tgk kat cinema ialah OMBAK RINDU. pada tahun lepas 2011. hampir setahun x jejak kaki ke cinema ok. masa pregnant, x brani nk tgk cte2 pelik. dah ade anak, x brani sbb cinema sejuk sgt. takut anak x selesa. so kne la tgu anak besar sket. hmm. Perasaan marah selalu dtg bile tgk status di FB atau TWITTER atau dmana2 jer yang bunyi nye mcm seronok sgt dapat dating bdua tanpa gangguan anakkkkk!! grrhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

sekian.

-luahan yg tbuku dah lama dlm dri sy ok-

0 | comments |: